مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:002024-01-02فرهنگي

اشرف علیه زنان؛ رجوی یک شب به همه زنان و دختران گفت «زن من هستید»!


بهمن 1401 بود که در جشنواره فجر به تماشای فیلمی باعنوان «سرهنگ ثریا» نشستم و قطره های اشک من هم مثل اکثر مخاطبان این قصه پرغصه پشت پلک هایم نماند و جاری شد وتحت تاثیر درماندگی خانواده هایی قرار گرفتم که پشت کمپ اشرف برای دیدار فرزندان شان ضجه می زدند اما .

- اشرف علیه زنان؛ رجوی یک شب به همه زنان و دختران گفت زن من هستید ! بهمن 1401 بود که در جشنواره فجر به تماشای فیلمی باعنوان سرهنگ ثریا نشستم و قطره های اشک من هم مثل اکثر مخاطبان این قصه پرغصه پشت پلک هایم نماند و جاری شد وتحت تاثیر درماندگی خانواده هایی قرار گرفتم که پشت کمپ اشرف برای دیدار فرزندان شان ضجه می زدند اما انگار مسخ شدگان سازمان تروریستی منافقین کر و کور شده بودند که این شوق و تمنا را نمی دیدند و با سنگباران، پاسخگوی مادرانی بودند که از عالم و آدم بریده و برای پاسخ دادن به ندای دل شان سر به بیابان گذاشته اند تا شاید چاره ای برای درد دلتنگی شان بیابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم در مطلبی با عنوان اشرف علیه زنان نوشت: اما این اتفاق نمی افتد و ما که فقط تماشاگر پلان هایی از این روایت واقعی هستیم با ذهنی پر از هیاهو، افکار منفی و نفرت از اعضای سازمان مجاهدین خلق، سالن راترک می کنیم اما واقعیت این است که مصائب این مادران که جسم و ذهن فرزندان شان توسط منافقین به یغما رفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرف علیه زنان؛ رجوی یک شب به همه زنان و دختران گفت «زن من هستید»!

اشرف علیه زنان؛ رجوی یک شب به همه زنان و دختران گفت «زن من هستید»!