مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:552024-01-03سياسي

فردگرایی بر برخی زنان جامعه سیطره انداخته است


کارشناس مذهبی با بیان اینکه اکنون در دنیا کاری کردند که زنان نقش تمدنی بازی نکنند، افزود: فردگرایی چنان سیطره انداخته بر برخی زنان که زن تنها خودش را می بیند و زمانی که می بیند زایمان پیکر او را ناآراسته می کند از به دنیا آوردن فرزند چشم پوشی می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس مذهبی با بیان اینکه اکنون در دنیا کاری کردند که زنان نقش تمدنی بازی نکنند، افزود: فردگرایی چنان سیطره انداخته بر برخی زنان که زن تنها خودش را می بیند و زمانی که می بیند زایمان پیکر او را ناآراسته می کند از به دنیا آوردن فرزند چشم پوشی می کند.

دکتر یحیی جهانگیری، چهارشنبه، 13دی ماه، در ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه و شهادت سردار مقاومت که در محل موزه دفاع مقدس تبریز برگزار شد، افزود: مادران تمدنی یعنی مادری می تواند فاطمه باشد نه دختر محمد، فاطمه باشد نه دختر آمنه و یا در عصر حاضر فاطمه باشد در دهات کرمان اما چون نگاه تمدنی دارد خودش دیده نمی شود، فرزندی همچون حاج قاسم تربیت می کند.

وی با بیان اینکه نگاه تمدنی یعنی اینکه تنها خودمان را نبینیم بلکه بیاندیشیم در کجای تاریخ و تمدن جا گرفته ایم، گفت: در عرصه تبعیض جنسیتی، مادران می توانند نقش بزرگی ایفا کنند، همانطور که حضرت مریم و فاطمه(س) نیز در عصر خودشان نقش عظیمی رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردگرایی بر برخی زنان جامعه سیطره انداخته است

فردگرایی بر برخی زنان جامعه سیطره انداخته است