مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:102023-12-27سياسي

وزیر ارتباطات :درخواست افزایش صد درصدی تعرفه اینترنت توسط اپراتورها محقق نخواهد شد


اپراتور ها نامه ای به آقای رییس جمهور نوشته بودند و درخواست افزایش صد درصدی داشتند و ده ها جلسه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و بخشی از استدلال هایشان قابل قبول است و ما شرط و شروطی برای افزایش کیفیت شبکه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش تعرفه اینترنت به شرطی اعمال می شود که اپراتور ها شاخص های کیفی شبکه را ارتقا دهند و ما این شاخص ها را ابلاغ کرده ایم.

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در بحث افزایش تعرفه اینترنت افزود: اپراتور ها مدت هاست که استدلال می کنند که با این شرایط درآمدی، دخل و خرج شان نمی خواند و نمی توانند شبکه را توسعه دهند و مخصوصا در این پنج شش سال اخیر که تورم زیادی را داشته ایم، اما تعرفه های شان متناسب با آن افزایش پیدا نکرده است و استدلال می کنند نه تنها نمی توانند توسعه دهند بلکه نگهداشت وضع موجود هم برایشان سخت شده است.

وی گفت: نامه ای هم به آقای رییس جمهور نوشته بودند و درخواست افزایش صد درصدی داشتند و ده ها جلسه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و بخشی از استدلال هایشان قابل قبول است و ما شرط و شروطی برای افزایش کیفیت شبکه گذاشته ایم و اگر واقعا مشکلی برای توسعه شبکه دارند باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات :درخواست افزایش صد درصدی تعرفه اینترنت توسط اپراتورها محقق نخواهد شد

وزیر ارتباطات :درخواست افزایش صد درصدی تعرفه اینترنت توسط اپراتورها محقق نخواهد شد