مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:452024-01-12سياسي

مسوولین صدای کشاورزان استان بوشهر بشنوند


کشاورزان چند روز است که تجمع می کنند و نسبت به تعرفه صادرات گوجه فرنگی اعتراض دارند و انتظار دارند یکی به دادشان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر در خطبه های نمازجمعه امروز در مصلای شهدای محراب دیر، اظهار داشت: حمله آمریکای جنایتکار به یمن با هماهنگی و حمایت انگلیس روباه مکار و با هم دستی برخی از کشورها و در اختیار قرار دادن فضای هوایی برخی کشورهای عربی را محکوم می کنیم.

وی به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم قم اشاره کرد و گفت: مسوولین در حل مشکلات مردم باید دقت کنند؛ باید بدانیم که این آرایی که مردم به صندوق ها خواهند ریخت سرمایه های عظیم اجتماعی است و مردم سرمایه های اصلی نظام اسلامی هستند .

وی با بیان اینکه دشمن برای ناامیدی مردم هجمه آورده است، افزود: کنترل و نظارت بازار اصلی ترین محور برای حفظ آرامش مردم است؛ مسوولین هم بازار را نظارت و کنترل کنند و هم به طور صادقانه با مردم صحبت کنند و به آنها اطمینان دهند که تورمی که دشمن وعده می دهد و گاهی در داخل هم احتمال می دهد باید از سر مردم رفع شود.

سعیدی با اشاره به آخرین مرحله  تایید صلاحت داوطلبان انتخابات، یادآور شد: برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس مستنداتی ارائه کرده اند و انتظار رسیدگی دارند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین صدای کشاورزان استان بوشهر بشنوند

مسوولین صدای کشاورزان استان بوشهر بشنوند