مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:452024-01-07سياسي

پیگرد قضایی حامیان تروریسم و هتاکان فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در خصوص موضوع «پیگرد قضایی حامیان تروریسم و هتاکان فضای مجازی» گفت: - رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به اینکه تشویش اذهان عمومی طبق قانون مجازات دارد، گفت: پیگرد قضایی حامیان تروریسم و هتاکان فضای مجازی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در خصوص موضوع پیگرد قضایی حامیان تروریسم و هتاکان فضای مجازی گفت: حادثه تروریستی کرمان، بزرگ ترین حادثه تروریستی ای بود که بعد از انقلاب رخ داد؛ 12 کودک و 33 زن با یک وضعیت بسیار فجیع به شهادت رسیدند.

قلب همه جریحه دار شد، مردم ناراحت بودند و این ناراحتی باعث شد که واکنش هایی هم از طرف همه مردم ایجاد شود، ولی متأسفانه برخی از افراد آگاهانه و یا ناآگاهانه واکنش هایی در فضای مجازی داشته باشند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث حقوق عامه فرمودند که بعضی از افراد امنیت روانی جامعه را بر هم می زنند که این یکی از مصادیق حقوق عامه است.

تشویش اذهان عمومی یک تعریفی دارد؛ تشویش اذهان عمومی جرمی است که شخص با گفتار، رفتار یا نوشتار به صراحت یا به کنایه سبب آشفتگی ذهنی جامعه را فراهم می کند و در نتیجه این رفتار و گفتار، آبرو و یا اعتبار شخص، اشخاص و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگرد قضایی حامیان تروریسم و هتاکان فضای مجازی

پیگرد قضایی حامیان تروریسم و هتاکان فضای مجازی