مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:402024-01-08فرهنگي

دعوت از اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برای دیدن نمایش ها در تبریز


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم استان برای دیدن نمایش ها دعوت کرد.

- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد دعوت از اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برای دیدن نمایش ها در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم استان برای دیدن نمایش ها دعوت کرد.

علی محرمی در آیین آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای سهند تبریز با اشاره به حضور 320 هنرمند در قالب 29 گروه نمایشی در این جشنواره، گفت: از این تعداد 18 گروه نمایشی در بخش صحنه ای و 11 گروه در بخش نمایش خیابانی شرکت کرده اند.

وی افزود: گروه های نمایشی منتخب از استان های آذربایجان غربی، گیلان، زنجان، اردبیل، همدان، خراسان رضوی، کردستان و قزوین در این جشنواره شرکت دارند.

محرمی با اشاره به اینکه چهار گروه نمایشی نیز در بخش خیابانی و به صورت میهمان و افتخاری از تبریز در این جشنواره شرکت دارند، خاطرنشان کرد: بر اساس قاعده جشنواره های تئاتر منطقه ای، گروه های نمایشی منتخب آذربایجان شرقی در این جشنواره حضور ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفتنی است بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برای دیدن نمایش ها در تبریز

دعوت از اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برای دیدن نمایش ها در تبریز