مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:252023-12-29سياسي

روند بودجه گذاری حمایت از خانواده نزولی نباشد / در فتنه ها پشت سر ولایت حرکت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس از نمایندگان مجلس خواست تا در بودجه های سنواتی به مسئله خانواده دقت داشته باشند و سپس افزود: روند بودجه گذاری ها در این قسمت ها نباید نزولی باشد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس از نمایندگان مجلس خواست تا در بودجه های سنواتی به مسئله خانواده دقت داشته باشند و سپس افزود: روند بودجه گذاری ها در این قسمت ها نباید نزولی باشد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 8 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: سیاست های کلی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرموده اند، چارچوب حرکت ملت و دولت را در رابطه با موضوعات مختلف مشخص می کند.

یکی از محوری ترین سیاست ها، سیاست های کلی خانواده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، جبهه امت اسلامی را در مقابل همه کسانی که به اسلام ناب پایبند نیستند، کاملاً واضح و روشن کرده است.

این خط فاصله ای که بین ما و آن ها به وجود آمد عده ای در ابتدا شاید احساس می کردند، پس از مدتی رنگ خواهد باخت زیرا معمولا حرکت های انقلابی بعد از مدتی رنگ می بازد اما چنین نشد.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه امروز استکبار یک جبهه بیشتر ندارد، گفت: امت اسلامی در مقابل جبهه استکبار محکم ایستاده است اصلا انقلاب اسلامی آمده است تا سهم کشورهای اسلامی را باز پس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بودجه گذاری حمایت از خانواده نزولی نباشد / در فتنه ها پشت سر ولایت حرکت کنیم

روند بودجه گذاری حمایت از خانواده نزولی نباشد / در فتنه ها پشت سر ولایت حرکت کنیم