مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:052024-01-20بين الملل

روسیه از حماس خواست اسرا را آزاد کند


میخاییل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با موسی ابومرزوق رییس دفتر روابط بین الملل حماس از این جنبش درخواست کرد تا اسرا را آزاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تاس، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای درباره این دیدار که در مسکو انجام شد، اعلام کرد: طرف روسی بر لزوم آزادی فوری غیرنظامیان از جمله سه تبعه روسی تاکید کرد.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار توجه ویژه ای به مناقشه فلسطین و اسراییل و بحران انسانی در نوار غزه شد.

در این دیدار هیات حماس اشاره کرد که جنایات رژیم صهیونیستی و اقدامات این رژیم علیه مردم فلسطین و مردم منطقه، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

این هیات بر حق مردم فلسطین برای دستیابی به آزادی و بازگشت به سرزمین خود و حق آنها برای مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستی با تمام شیوه ها و ابزارهای موجود تاکید کرد.

بوگدانوف نیز موضع کشورش را حمایت از حقوق مردم فلسطین اعلام کرد و افزود: مسکو برای تماس با طرف های مربوطه جهت دستیابی به آتش بس تلاش می کند.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و ششمین روز خود شده که با مقاومت مردم غزه و فلسطینیان که تاکنون بیش از 24 هزار شهید در پی داشته است رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر 75 ساله تاسیس جعلی خود به طور همزمان ضربات سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از حماس خواست اسرا را آزاد کند

روسیه از حماس خواست اسرا را آزاد کند