مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:052024-01-02حوادث

دستگیری باند 4 نفره حفاران غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند حفاران غیرمجاز دریکی از مناطق شهرستان مارگون این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند حفاران غیرمجاز دریکی از مناطق شهرستان مارگون این استان خبر داد.

سرهنگ مختار تراب روز 12 دی ماه 1402 گفت: پیرو اخبار واصله از دوستداران میراث فرهنگی و طی یک عملیات اطلاعاتی و امنیتی، فرماندهی یگان حفاظت استان با همکاری کلانتری شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی این شهرستان موفق به متلاشی کردن یک باند چهار نفره حفاران غیرمجاز در حین حفاری در منطقه سقاوه شهرستان مارگون شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده ‎ای تشکیل و موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است، افزود: از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و تعدادی ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت به یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد گزارش دهند و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند 4 نفره حفاران غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری باند 4 نفره حفاران غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد