مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:302024-01-12حوادث

انهدام دومین باند کلاهبرداران بیمارستانی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت پس از دسنتگیری باند قبلی مجددا شکایت هایی با موضوع مشابه تشکیل شد و شکات مدعی بودند فردی ناشناس با آن ها تماس گرفته و خود را پزشک معالج .

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداران تلفنی خبر داد و گفت این دومین باند کلاهبرداری تلفنی از همراهان بیمار است که طی ماه اخیر شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت پس از دسنتگیری باند قبلی مجددا شکایت هایی با موضوع مشابه تشکیل شد و شکات مدعی بودند فردی ناشناس با آن ها تماس گرفته و خود را پزشک معالج بیمار آن ها که در بیمارستان بستری است معرفی و با اعلام اینکه مریض آن ها بدحال است و باید سریعا مداوا شود از آن ها خواسته مبلغ مورد نظر را واریز کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تحقیقات سایبری پرونده آغاز شد و با بررسی های تخصصی مشخص شد مجرمین همانند باند قبلی با مراجعه به بیمارستان ها و به دست آوردن اطلاعات پزشکان، با ترفند های زیرکانه با پذیرش بیمارستان تماس می گرفتند و خود را پزشک آن بیمارستان معرفی می کردند و درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام دومین باند کلاهبرداران بیمارستانی در تهران

انهدام دومین باند کلاهبرداران بیمارستانی در تهران