مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:202024-01-20اقتصادي

افزایش 40 درصدی ترانزیت نسبت به پارسال


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رشد 14 درصدی در حمل و نقل کالا، 12 درصد در حمل و نقل مسافران برون شهری و 40 درصد در حوزه ترانزیت نسبت به سال گذشته خبر داد.

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رشد 14 درصدی در حمل و نقل کالا، 12 درصد در حمل و نقل مسافران برون شهری و 40 درصد در حوزه ترانزیت نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی در نشست مجمع عمومی این سازمان اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در حفظ درآمدهای سازمان کوشا باشیم و بهره وری را بالا ببریم، همچنین تلاش داریم درآمدهای جدید و پایداری را به غیر از بودجه دولت دنبال کنیم تا خودکفا باشیم و برای نیل به این هدف ضروری است این حجم از عملیات و ماموریت هایی که در سازمان در حال انجام است به درستی و به نحو احسن انجام شود.

امانی ضمن ابراز رضایتمندی از حجم عملیات انجام شده در سال جاری در حوزه های مختلف اظهار کرد: در سال جاری 2800 کیلومتر راه روستایی در کشور احداث شد که در نوع خود بی نظیر بوده است، در بخش حمل و نقل کالا نیز در سال جاری 14 درصد و در بخش حمل و نقل مسافر 12 درصد رشد وجود داشته، همچنین در حوزه ترانزیت نزدیک به 40 درصد افزایش نسبت به سال گذشته ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی ترانزیت نسبت به پارسال

افزایش 40 درصدی ترانزیت نسبت به پارسال