مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31اقتصادي

تدبیر دولت برای کاهش آثار شوم آلاینده ها یک ماه هم دوام نیاورد!


«به عنوان امین مردم اعلام می کنم که مازوت سوزی در هیچ یک از پالایشگاه هایی که نزدیک کلان شهر ها و مراکز جمعیتی قرار دارند، انجام نمی شود و این اتفاق فقط برای نیروگاه هایی که دور از مراکز جمعیتی قرار دارند، - تصویری گویا از تولید آلاینده ها در پی مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز - عکس: رضا عادلی - نصرنیوز تغییراتی که با تدبیر مسئولان، قرار است در نزدیکی مراکز جمعیتی بزرگ رقم نخورد و بر این اساس، تامین سوخت پالایشگاه های نزدیک به کلانشهر ها در اولویت قرار دارد تا به مازوت سوزی نرسند.

تدبیری که معاون رییس جمهور آن را این گونه تشریح کرده: به عنوان امین مردم اعلام می کنم که مازوت سوزی در هیچ یک از پالایشگاه هایی که نزدیک کلان شهر ها و مراکز جمعیتی قرار دارند، انجام نمی شود و این اتفاق فقط برای نیروگاه هایی که دور از مراکز جمعیتی قرار دارند، می افتد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به ابلاغیه ای اشاره کرد که نشان می داد ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت منحصر به پالایشگاه ها نیست و شامل دیگر صنایع از جمله نیروگاه ها نیز می شود.

ممنوعیتی که به تاکید وی ابلاغ شده بود، اما حالا می دانیم که دست کم در یک کلانشهر زیرپا گذاشته شده و اتفاقا سهمی به سزا در افزایش آلودگی هوا در آن خطه داشته است؛ در نیروگاه حرارتی تبریز که در حومه این کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر دولت برای کاهش آثار شوم آلاینده ها یک ماه هم دوام نیاورد!

تدبیر دولت برای کاهش آثار شوم آلاینده ها یک ماه هم دوام نیاورد!