مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:052024-01-18بين الملل

سخنگوی نخست وزیر انگلیس : مساله امضای برجام 2 با ایران از نگاه ما مردود است


ایران در استفاده از این فرصت خودداری کرد، اما ما همچنان به انجام هر گام دیپلماتیک برای جلوگیری از توسعه سلاح هسته ای ایران متعهد هستیم.

- سخنگوی نخست وزیر انگلیس ادعا کرد: ایران در استفاده از این فرصت خودداری کرد، اما ما همچنان به انجام هر گام دیپلماتیک برای جلوگیری از توسعه سلاح هسته ای ایران متعهد هستیم.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس ادعای مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد لزوم امضای برجام 2 با ایران را مردود اعلام کرد و گفت که این کشور همچنان خواهان از سرگیری اجرای کامل توافق سال 94 است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سخنگوی ریشی سوناک که طبق رویه های مرسوم در دفتر نخست وزیری خواست نامش فاش نشود، این مطلب را در پاسخ به سووالی پیرامون آخرین موضع انگلیس نسبت به برجام مطرح کرد.

 وی مدعی شد: همانطور که قبلاً گفتیم اقدامات ایران در ماه های گذشته، پیشرفت به سمت راه حل دیپلماتیک در مورد برجام را بسیار دشوارتر کرده است.

اما موضع ما همچنان این است که در سال 2022 یک توافق قابل اجرا روی میز گذاشته شد، که ایران را به اجرای تعهداتش و ایالات متحده را به توافق باز می گرداند.

 این سخنگو ادعا کرد: ایران در استفاده از این فرصت خودداری کرد، اما ما همچنان به انجام هر گام دیپلماتیک برای جلوگیری از توسعه سلاح هسته ای ایران متعهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نخست وزیر انگلیس : مساله امضای برجام 2 با ایران از نگاه ما مردود است

سخنگوی نخست وزیر انگلیس : مساله امضای برجام 2 با ایران از نگاه ما مردود است