مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:402024-01-02سياسي

جلسات اخیر شورای شهر اهواز قانونی هستند/ در بودجه شهرداری، مساله داریم


رییس شورای شهر اهواز در خصوص لغو سومین جلسه مکرر فوق العاده شورا با دستور کار برکناری شهردار و حواشی ایجاد شده در صحن توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز در خصوص لغو سومین جلسه مکرر فوق العاده شورا با دستور کار برکناری شهردار و حواشی ایجاد شده در صحن توضیحاتی ارائه کرد.

سید محمدعلی پورموسوی پس از لغو یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که قرار بود ساعت 10 امروز (12 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: بحثی مطرح شده است راجع به اینکه این جلسات فوق العاده هستند یا جلسه عادی؟ واقعیت این است که این جلسات فوق العاده هستند زیرا معمولا جلسات عادی شورا روزهای دوشنبه یا چهارشنبه برگزار می شود و همیشه این روال بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در قانون آمده است که شورا می تواند طبق درخواست کتبی شهردار یا با تشخیص خود، به صورت فوق العاده جلسه تشکیل دهد و در شرایط کنونی نیز رییس شورای شهر تشخیص داده و درخواست تشکیل این جلسه را داده است.

رییس شورای شهر اهواز گفت: در این خصوص ما یک جلسه فوق العاده برگزار کرده ایم اما برخی نوشتند که باید در دستور کار می نوشتید جلسه فوق العاده در حالی که این موضوع روال بوده است و بر اساس تشخیص رییس شورا این جلسه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات اخیر شورای شهر اهواز قانونی هستند/ در بودجه شهرداری، مساله داریم

جلسات اخیر شورای شهر اهواز قانونی هستند/ در بودجه شهرداری، مساله داریم