مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:302024-01-14سياسي

ترس دشمن از حضور مردم در انتخابات


حضور مردم پای صندوق های رأی، تن دشمنان را به لرزه خواهد انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، محسن مه آبادی، فرماندار این شهرستان در حاشیه نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: یکی از طرح هایی که در راه مقابله با دشمن و جهاد تبیین می توان به آن اشاره کرد، طرح 1402 است و دانش آموزان در این طرح می توانند در راستای جهاد تبیین طبق سخن مقام معظم رهبری گامی در راه آشنایی، پیشرفت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران ادامه داد: در یازده اسفند زمینه مناسبی برای حضور مردم از هر قشری در انتخابات مهیا می شود و دانش آموزان رای اولی نیز همانند دیگران نقش بسزایی در سرنوشت کشور خواهند داشت و در صحنه اجتماع مشارکت پررنگی خواهند داشت.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش چناران بیان کرد: دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور از زبان راوی و یا اخبار روایت می شد و مخاطبان بە این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می شدند.

محسن رهنما تصریح کرد: با این طرح در کنار روایت دستاوردهای علمی کشور در حوزەهای مختلف و تبیین پیشرفت های انقلاب از طریق اخبار و سخنرانی، حضور فیزیکی دانش آموزان و اردوهای راهیان پیشرفت بیش از پیش بە روشنگری در جامعە کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس دشمن از حضور مردم در انتخابات

ترس دشمن از حضور مردم در انتخابات