مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:152023-12-23اقتصادي

کاهش آمار ازدواج و طلاق در خراسان رضوی


مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: در 7 ماهه سال در استان 25 هزار و 744 مورد ازدواج انجام شده که در سال گذشته 27 هزار و 21 مورد بوده یعنی 4.

7 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: در 7 ماهه سال در استان 25 هزار و 744 مورد ازدواج انجام شده که در سال گذشته 27 هزار و 21 مورد بوده یعنی 4.

7 درصد کاهش داشته است.

همچنین در 7 ماهه سال 11 هزار و 373 مورد طلاق اتفاق افتاده در حالی که در سال گذشته در همین بازه 12 هزار و 356 واقعه بوده یعنی 8 درصد کاهش داشته است.

غلامحسین قنبری امروز 2 دی ماه، در نشست خبری که در محل اداره کل ثبت احوال استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی در یک سال اخیر از دی ماه سال گذشته تاکنون علیرغم تمام مشکلات، اقدامات خوبی داشته است.

وی با اشاره به صدوپنجمین سالگرد تنظیم اولین سند سه جلدی هویتی ایرانیان در سال 1297 به نام فاطمه ایرانی در تهران، گفت: این اداره کل در جشنواره شهید رجایی سال گذشته حائز رتبه شده، کسب امتیاز کامل ارزیابی عملکرد داشته، دستگاه برتر در گروه عمومی و قضایی و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد حائز رتبه برتر شده است.

قنبری با بیان اینکه در سال گذشته تعاملی با واحد گذرنامه فراجا داشتیم، عنوان کرد: حرکت بسیار خودجوش و جهادی از ناحیه ثبت احوال استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار ازدواج و طلاق در خراسان رضوی

کاهش آمار ازدواج و طلاق در خراسان رضوی