مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:152024-01-09سياسي

حفظ تنگه احد کشور نیازمند فعالیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ماندگاری مردم است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید حاج قاسم میرحسینی عَلَم، پرچم، نشان و تابلوی افتخار منطقه سیستان و یک نمونه بارز از مردم و فرزندان ولایتمدار این منطقه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید حاج قاسم میرحسینی عَلَم، پرچم، نشان و تابلوی افتخار منطقه سیستان و یک نمونه بارز از مردم و فرزندان ولایتمدار این منطقه است.

آیت الله مصطفی محامی امروز سه شنبه با حضور در گلزار شهدای شهر جزینک در مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی شرکت نمود و ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: مقام معظم رهبری بیان کرده اند: من سیستان را به شهید میرحسینی می شناسم و شهید بزرگوار حاج قاسم میرحسینی عَلَم، پرچم، نشان و تابلوی افتخار منطقه سیستان و یک نمونه بارز از مردم و فرزندان ولایتمدار این منطقه است که هستی خود را در راه دفاع از میهن اسلامی و دفاع از امام و ولی فقیه تقدیم کرد و با شهادت برای خود رستگاری کسب نمود.

آیت الله محامی اظهار کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که خود صاحب مکتب و مالک اشتر مقام معظم رهبری بود تعابیر ویژه ای در خصوص شهید میرحسینی به کار برده اند و از شهید میرحسینی به عنوان مالک اشتر یاد می کرد و این نشان دهنده نقش ویژه شهید میرحسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تنگه احد کشور نیازمند فعالیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ماندگاری مردم است

حفظ تنگه احد کشور نیازمند فعالیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ماندگاری مردم است