مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:252023-12-25سياسي

مطالبات به حق بومیان سد چایلی به تعهدات مجری افزوده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از دستور اخیر رییس جمهور در سفر به مراوه تپه در خصوص سد چایلی، - مدیر کل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به ضرورت افزودن برخی از مطالبات و خواسته های جدید اهالی 6 روستای واقع در حریم سد چایلی، به تعهدات مجری سازنده این سازه آبی گفت: فرایند پیگیری سد چایلی شتاب می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از دستور اخیر رییس جمهور در سفر به مراوه تپه در خصوص سد چایلی، جلسه ای با مدیران محلی برگزار و ابعاد مختلف پروژه به بحث و بررسی گذاشته شد.

 مدیر کل بنیاد مسکن گلستان افزود: بخشی از کار ها مانند موضوع تملک زمین، مکان یابی برای جابجایی 6 روستا، تهیه مطالعات و نقشه های تفکیکی، مجوز های لازم کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی پیش تر انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه مقرر است تا جلسه ای با شرکت آب نیرو به عنوان مجری پروژه برگزار شود و یک سری از موارد، مطالبه ها و خواسته های به حق اهالی این روستا به تعهدات مجری افزوده شود.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: با دو دسته از خانوار ها در مقاله سد چایلی مواجه هستیم گروهی که حقوقی دارند و دیگر افرادی که در زمره خانوار های فرعی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات به حق بومیان سد چایلی به تعهدات مجری افزوده می شود

مطالبات به حق بومیان سد چایلی به تعهدات مجری افزوده می شود