مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:452023-12-27سياسي

نشست کارگروه بازبینی آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی برگزار شد


نشست کارگروه تخصصی بازبینی «آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی»، توسط دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، نشست کارگروه تخصصی بازبینی آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، توسط دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و با حضور دبیر کارگروه و دیگر اعضاء، در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

محمدمهدی ذوالفقارزاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در این نشست بر ضرورت حمایت همه جانبه از برگزاری کرسی های آزاداندیشی و اصلاح ساختارهای قانونی مرتبط با آن برای رفع موانع مشارکت دانشجویان و ایجاد زمینه های تسهیل گری تأکید کرد.

وی ضمن ارائه مصادیقی از رویکردهای حمایتی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در خصوص پاسخ گویی به مطالبات دانشگاهیان برای اصلاح قوانین موجود و حمایت از برگزارکنندگان به ویژه در زمینه تامین امنیت قضایی و تقویت ساز و کارهای حمایت حقوقی، از تلاش همه کسانی که در زمینه تهیه پیش نویس آیین نامه اصلاحی همکاری داشته اند تقدیر و تشکر به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه بازبینی آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی برگزار شد

نشست کارگروه بازبینی آیین نامه تشکیل کرسی های آزاداندیشی برگزار شد