مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:402024-01-20دانش

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد


تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، - تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری به امضای محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت اله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی رسید.

طهرانچی در این مراسم با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران موضوع مناطق آزاد تجاری یکی از موضوعاتی است که قانون گذار برای رهایی از یک نظام بوروکراتیک اداری وضع کرده است، گفت: در کشور ما مناطق آزاد با تمرکز بر توسعه اقتصاد شهرهای مرزی کشور فعالیت می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در خلیج فارس کشورهایی هستند که تمام کشور به نوعی منطقه آزاد بوده و رفتار آن ها بر مبنای تجارت آزاد است، اما در ایران بزرگ و سرافراز ما مجموعه هایی وجود دارد که با یک جهت گیری خاص به عنوان مناطق آزاد فعالیت می کنند تا بتوانند آبادانی شهرهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد