مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:202024-01-16حوادث

دستگیری سارقان خودرو در گرمسار


فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و گسترش چتر اطلاعاتی خود، متوجه انتقال یک دستگاه خودروی پراید سرقتی توسط سارقان به یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار شد.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودروی مسروقه در خرابه های روستا و شناسایی اعضای این باند شدند.

آقازاده با بیان اینکه سارقان 2 مرد و یک زن بودند که طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از محل، یک دستگاه ضبط صوت سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: سارقان پس از سرقت خودرو در شهرستان گرمسار و انتقال آن به یکی از روستاها، قصد اوراق کردن آن را داشتند که با اقدام به موقع پلیس به مقصود خود نرسیدند.

آقازاده با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند، از مالکان خودروها خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه به تجهیزات هشداردهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خودرو در گرمسار

دستگیری سارقان خودرو در گرمسار