مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:152024-01-07سياسي

اهدای اعضای بدن برادرزاده معاون رییس جمهور


خبرها حاکی است «فاطمه دهقان» مجروح حادثه تروریستی کرمان که قرار است به علت مرگ مغزی اعضای بدنش اهدا شود، برادر زاده معاون حقوقی رییس جمهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در میان همه خبرهای ناگوار این روزهای کرمان از حادثه تروریستی اخیر، حالا خبر می رسد خانواده یکی از مجروحان که اهل خراسان هستند و بیمارشان مرگ مغزی اعلام شده، برای اهدای اعضای حیاتی بدن بیمارشان، با رضایت کامل اعلام آمادگی و همراهی کرده اند و پیگیر این مهم هستند.

قرار است اعلام پایان مرگ مغزی و بیان شهادت این زائر سردار دل ها که طی چندروز گذشته در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده، زندگی بخش چندنفر دیگر باشد در هر نقطه ای از کشورمان؛ قلبش در تنی دیگر بتپد، کبد به شهری و کلیه ها نیز به افراد دیگری برسد و حیات ببخشند.

براساس اعلام برخی منابع پزشکی قرار است به غیر از کبد و کلیه ها، قلب این مجروح حادثه تروریستی اهل خراسان رضوی نیز روز یکشنبه اهدا و عمل پیوند انجام شود.

دهقان که مادرش نیز جزو شهدای این حادثه است و پیکر او در مشهد تشییع شد به همراه خانواده برای زیارت مزار سردار دلها به کرمان سفر کرده بود.

وی که اینک مرگ مغزی شده، به همراه سه فرزند، مادرش، خواهر شوهر و مادرشوهرش دسته جمعی به عشق سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، به سیاق سال های قبل که این ایام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای بدن برادرزاده معاون رییس جمهور

اهدای اعضای بدن برادرزاده معاون رییس جمهور