مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:002024-01-20سياسي

جانبازان ظرفیت عظیم جهاد تبیین هستند


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: جانبازان ظرفیتی عظیم در عرصه جهاد تبیین هستند و از این ظرفیت در جهت تبیین ارزش های انقلاب بین نسل نو استفاده شود.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: جانبازان ظرفیتی عظیم در عرصه جهاد تبیین هستند و از این ظرفیت در جهت تبیین ارزش های انقلاب بین نسل نو استفاده شود.

سردار نعمت اله باقری امروز 30 دی ماه در دیدار با خانواده شهدا و جمعی از جانبازان بیان کرد: جانبازان با وجود اینکه از نظر جسمانی مشکل دارند، اظهار کرد: این عزیزان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: جانبازان ما امروز نسبت به همه افراد جامعه بیشتر پای کار نظام و انقلاب هستند و محکم در صحنه ایستاده اند و یکی از دلایلی که موجب شده جانبازان همواره در صحنه هستند، این است که با گذشته خود آشنا هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه در عملیات حاج عمران استان لرستان نزدیک به 300 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: امید است بتوانیم این روز را برای استان به عنوان یک روز ملی ثبت کنیم.

سردار باقری خاطرنشان کرد: تصمیم بر این است که سال آینده همزمان با سالروز آن روز یادواره شهید در خود منطقه با حضور خانواده شهدا برگزار شود و بحث المان شهدای عملیات حاج عمران از دیگر برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان ظرفیت عظیم جهاد تبیین هستند

جانبازان ظرفیت عظیم جهاد تبیین هستند