مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:102024-01-16پزشكي

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا


مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: انتقال پسر جوان آستارایی با اورژانس به بیمارستان بر اثر یخ زدگی در آرامستان و به کما رفتن وی صحت ندارد و هیچ شخصی با این شرایط به بیمارستان آستارا مراجعه نکرده است.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: انتقال پسر جوان آستارایی با اورژانس به بیمارستان بر اثر یخ زدگی در آرامستان و به کما رفتن وی صحت ندارد و هیچ شخصی با این شرایط به بیمارستان آستارا مراجعه نکرده است.

دکتر سید حسین احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه به کما رفتن جوانی به علت خوابیدن در آرامستان آستارا و یخ زدگی و انتقال وی توسط اورژانس به بیمارستان آستارا صحت ندارد و کاملاً اشتباه است اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی شاهد انتشار این خبر نادرست بودیم و بهتر است رسانه ها در رابطه با انتشار اخبار پیگیری های لازم را داشته باشند و از منابع رسمی استعلام صحت خبر را جویا شوند.

وی افزود: پس از بررسی گزارشات، لیست مراجعان و اعزامی های اورژانس موردی با مشخصات ذکر شده یافت نشد و در تاریخ فوق هیچ فردی در بخش آی سی یو بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان مرزی بندر آستارا به علت کما بستری نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا