مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:432023-12-26اقتصادي

شعبه بیمه ملت در تنکابن افتتاح شد


گسترش شعب و شبکه فروش در تمام مناطق کشور از مهمترین اولویت های بیمه ملت است.

- مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم افتتاح شعبه تنکابن این شرکت با اشاره به پتانسیل های موجود در استان مازندران، اظهار کرد: توسعه و گسترش شعب و شبکه فروش در تمام مناطق کشور طی یک سال اخیر از مهمترین اولویت های شرکت بود که موفق شدیم 4 شعبه را در کمتر از 6 ماه راه اندازی کنیم و با ادامه این برنامه، سه شعبه دیگر هم به امید خدا تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه ملت، مراسم افتتاح شعبه تنکابن به عنوان دومین شعبه این شرکت در استان مازندران با حضور علی رضا یزدان دوست مدیرعامل، داود قاسم پور رییس، محمدتقی چراغی نائب رییس، مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره، معاون فرماندار تنکابن، رییس و اعضای شورای شهر، نمایندگان بیمه ملت و مسئولان محلی، در شهر تنکابن برگزار شد.

مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم ضمن تشکر از حضور و تلاش همه دست اندرکاران جهت افتتاح این شعبه گفت: از شعبه ساری تشکر و قدردانی می کنیم که در این مدت بار کل استان را به دوش کشید.

بیمه ملت در حالی به دلیل گستردگی جغرافیایی و نیازهای بیمه شده ها در سطح استان دومین شعبه را افتتاح می کند که در بیشتر استان ها تنها یک شعبه دارد و این نشان دهنده پتانسیل بالای مازندران در بحث ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه بیمه ملت در تنکابن افتتاح شد

شعبه بیمه ملت در تنکابن افتتاح شد