مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:452023-12-29سياسي

تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان است.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان است.

سردار نعمت الله باقری در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجتال بسیج که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: روز نهم دی روز بصیرت ملت قهرمان ایران بوده که به ندای رهبر پاسخ داده و به دشمنان نشان دادند که همانند همیشه پای ولایت، انقلاب و خون شهدا هستند.

وی با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان است، اظهار کرد: فضای مجازی امروز دیگر فضای سرگرمی نیست.

باقری اضافه کرد: فضای مجازی امروز تبدیل به محیط زندگی انسان ها شده و فضایی شده که دشمن می تواند از آن به عنوان یک حکمرانی علیه جوامع دیگر استفاده کند.

وی یادآور شد: امروز فضای مجازی آغشته به محیط حقیقی شده و چنان با یکدیگر ترکیب شدند که تفکیک آن از یکدیگر مشکل شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی از فضای مجازی در جنگ ترکیبی استفاده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان است

تولید محتوا در فضای مجازی یکی از نیازمندی ها به ویژه در میان قشر نوجوان و جوان است