مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:002023-12-23اجتماعي

فرآیند نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه علمی کاربردی هوشمند می شود


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فرآیند نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می شود.

- معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فرآیند نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فتحیان با بیان اینکه سامانه هوشمند نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با رویکرد ارتقای کیفیت زیر نظام آموزش علمی کاربردی طراحی و در حال اجرا است، گفت: این سامانه یاریگر مراکز آموزش علمی کاربردی در اجرای صحیح فرآیند آموزش علمی کاربردی است که اجرای آن، موجب ارتقای برند و افزایش تقاضای شرکت در دوره های علمی کاربردی شده و ضمن تسهیل در ایجاد اشتغال موثر ، زمینه تقویت اقتصادی مراکز را فراهم خواهد نمود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تشریح اجزای معماری و مراحل توسعه این سامانه ، استفاده از روش های جمع آوری داده به صورت هوشمند و تحلیل داده ها را از قابلیت های این سامانه برای تصمیم سازی مستمر و پویا دانست و تصریح کرد: در مرحله توسعه یافته سامانه، نظرات صنایع بکارگیرنده دانش آموختگان در ارتباط با سطوح و اثربخشی مهارت ایشان و همچنین نظرات دانش آموختگان در رابطه با نحوه اجرای دوره ها، اخذ و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه علمی کاربردی هوشمند می شود

فرآیند نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه علمی کاربردی هوشمند می شود