مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:452024-01-18اجتماعي

اجرای 25 پروژه استانی و ملی غیرابلاغی در سمپاد اصفهان


رییس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری 25 پروژه استانی و ملی غیر ابلاغی را با محوریت مجموعه سمپاد اصفهان اجرایی کردیم که طی آن 25 هزار دانش آموز را پوشش داده ایم.

- احسان صنعتکار، رییس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال جاری 25 پروژه استانی و ملی غیر ابلاغی را با محوریت مجموعه سمپاد اصفهان اجرایی کردیم که طی آن 25 هزار دانش آموز را پوشش داده ایم و امروز می توان گفت مجموعه آموزش و پرورش استان الگویی برای سراسر کشور است.

صنعتکار افزود: مهم ترین هدفی که در پس برگزاری این رویدادها دنبال می کنیم این است که دانش آموز در مدرسه و سیستم آموزشی حال خوبی داشته باشد و تمامی برنامه های اجرایی از این جهت است که هویت دانش آموز امروز پررنگ تر شود و تعلق خاطر او به محیط زندگی و پیرامونی افزایش یابد.

رییس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: در سمپاد سه گام مهم مخاطب شناسی، توانمندسازی و اثرگذاری را در نظر گرفتیم چراکه تلاش می کنیم به شعار اصلی خود در مدارس سمپاد تحت عنوان تربیت افرادی تأثیرگذار در آموزش و پرورش و جامعه، عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 25 پروژه استانی و ملی غیرابلاغی در سمپاد اصفهان

اجرای 25 پروژه استانی و ملی غیرابلاغی در سمپاد اصفهان