مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:052023-12-30حوادث

اپل واچ جان دو نفر را نجات داد!


پس از اینکه دو مرد در ایمیل به تیم کوک از تجربه ی نجات جان شان توسط اپل واچ گفتند، مدیرعامل اپل شخصاً به آن ها پاسخ داد.

- ؛ زومیت نوشت: اپل واچ ثابت کرده که برای بسیاری از کاربرانش، چیزی فراتر از یک پوشیدنی هوشمند است؛ در حقیقت، قابلیت های نظارت بر سلامت این ساعت مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف رانندگی و پایش سلامت قلب، بارها به تشخیص بیماری های جدی و حتی نجات جان افراد منجر شده است.

بااین حال، وقتی دو کاربر اپل واچ درباره ی اینکه چگونه ساعت هوشمند اپل جان آن ها را نجات داده است به تیم کوک ایمیل زدند و از او قدردانی کردند، هرگز انتظار نداشتند که مدیرعامل باارزش ترین شرکت جهان شخصاً به آن ها پاسخ بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازKake، اپل واچ به مایکل گالگوس ساکن شهر ویچیتا در ایالت کانزاس، اطلاع داد که ضربان قلبش هنگام خواب به طرز خطرناکی کاهش یافته است.

به لطف ویژگی Family Sharing، این اعلان با پسرش نیک نیز به اشتراک گذاشته شد؛ نیک سپس پدرش را با عجله به اورژانس رساند و در آنجا تشخیص داده شد که مایکل به ضربان ساز نیاز دارد.

مایکل گفت: آن ها گفتند که من خیلی خوش شانس بودم، اینکه پسرم این ساعت را برایم خرید انتخاب خوبی بود؛ چرا که هرگز متوجه [بیماری] نمی شدم و خیلی دیر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل واچ جان دو نفر را نجات داد!

اپل واچ جان دو نفر را نجات داد!