مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:352024-01-08سياسي

رییسی: داعش همانند صهیونیست ها به دنبال کشتار زنان و کودکان بیگناه است


رییس جمهور در دیدار با رییس مجلس ملی تاجیکستان، تأکید کرد: این گروه تکفیری دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی همانند صهیونیست ها در غزه، به دنبال کشتار زنان و کودکان بیگناه است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر امروز در دیدار با رستم امامعلی رییس مجلس ملی تاجیکستان، روند گسترش روابط تهران-دوشنبه در 2 سال اخیر را مطلوب توصیف کرد و با بیان اینکه توسعه همکاری های پارلمانی مهم و پشتوانه همکاری های سیاسی و اقتصادی است، بر تقویت و ارتقای روابط فرهنگی دو کشور نیز تأکید کرد.

رییس جمهور همچنین مبارزه با تروریسم، جرایم سازمان یافته و موادمخدر را از الزامات همکاری های ایران و تاجیکستان عنوان کرد و با اشاره به مسائل مشترک دو کشور به عنوان همسایگان افغانستان، بر ضرورت مقابله فعال همه کشورهای منطقه با جریان های تروریستی از جمله داعش تاکید کرد و اظهار داشت: این گروه تکفیری دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی همانند صهیونیست ها در غزه، به دنبال کشتار زنان و کودکان بیگناه است.

رییس مجلس ملی تاجیکستان نیز در این دیدار با اشاره به افزایش مداوم حجم تجارت ایران و تاجیکستان در 2 سال اخیر، ناامنی در منطقه را نگرانی مشترک دو کشور و عاملی مخاطره آمیز برای همکاری های تجاری عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: داعش همانند صهیونیست ها به دنبال کشتار زنان و کودکان بیگناه است

رییسی: داعش همانند صهیونیست ها به دنبال کشتار زنان و کودکان بیگناه است