مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:252023-12-30اقتصادي

اتمام طرح جمع آوری آب های سطحی در مرکز شهر قائمشهر


شهردار قائمشهر از اتمام طرح جمع آوری آب های سطحی در خیابان شریعتی و هسته مرکزی شهر طی یک ماه آینده خبر داد.

- کاظم علیپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به هزینه 110 میلیارد ریالی اجرای فاز سوم طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر قائمشهر اظهار کرد: طول این پروژه که در خیابان شریعتی و هسته مرکزی شهر درحال اجراست، حدود  یک هزار متر می باشد.

وی افزود: با اتمام این پروژه آب های سطحی مرکز شهر از طریق کانال از خیابان دکتر شریعتی به کانال مادر کمربندی شمالی هدایت و سرانجام در رودخانه سیاهرود تخلیه می شود.

شهردار قائمشهر در رابطه با ضرورت اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی یادآور شد: یکی از مشکلات شهروندان که از سالیان گذشته تاکنون با آن مواجه هستند، آبگرفتگی هسته مرکزی شهر است.

عملیات عمرانی ایجاد کانال های زیرزمینی هدایت آب های سطحی وی اضافه کرد: شهرداری قائمشهر برای مقابله با این معضل کانال هدایت آب های سطحی خیابان شریعتی را در دستور کار خود قرار داده و اکنون در فاز سوم مشغول به کار می باشد.

عملیات عمرانی ایجاد کانال های زیرزمینی هدایت آب های سطحی علیپور در پایان گفت: کلنگ آغاز اجرای فاز سوم پروژه آب های سطحی درحالی در هفته دولت به زمین خورد که مدت 5 ماهه برای اجرای کامل آن تخمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح جمع آوری آب های سطحی در مرکز شهر قائمشهر

اتمام طرح جمع آوری آب های سطحی در مرکز شهر قائمشهر