مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:552023-12-22اجتماعي

آسمان اصفهان در آستانه بارش برف و باران


معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی، وزش باد به نسبت شدید و تُندباد موقت، مه آلودگی و کاهش دید از اواخر وقت جمعه تا فردا شنبه خبر داد.

- نوید حاج بابایی، معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر عبور موجی از فراز استان و وجود جوی نسبتا ناپایدار، در 2 روز آینده برروی استان است.

وی افزود: بر این اساس از اواسط امروز ابتدا در نیمه غربی استان افزایش ابر و ناپایداری هایی به شکل افزایش سرعت وزش باد تا حد شدید در سطح استان پیش بینی می شود.

حاج بابایی گفت: در مناطق غربی، جنوبی و تا حدودی شمالی استان، بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و مه آلودگی انتظار می رود.

معاون پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: در مناطق مرکزی، صنعتی و شهر اصفهان از فردا به تدریج از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و در برخی مناطق جنوبی و شرقی استان، شدت وزش باد بسیار شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 4 درجه افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 14 و کمینه فردا صبح منفی 3 درجه و خوربیابانک با 18 و بویین میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان اصفهان در آستانه بارش برف و باران

آسمان اصفهان در آستانه بارش برف و باران