مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:452023-12-30سياسي

بهره مندی 1080 نفر از خدمات طرح ملی نذر خدمت جمعیت هلال احمر اردبیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی یک هزار و 80 نفر در قالب 303 خانوار از اهالی روستای شورگل و 12 روستای منتخب دیگر شهرستان بیله سوار از طرح ملی نذر خدمت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی یک هزار و 80 نفر در قالب 303 خانوار از اهالی روستای شورگل و 12 روستای منتخب دیگر شهرستان بیله سوار از طرح ملی نذر خدمت خبر داد.

حمید قویدل با اعلام این خبر افزود: این طرح در 13 روستای منتخب به مرکزیت روستای شورگل شهرستان بیله سوار به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح از 5 تا 7 دی ماه در این روستاها تشریح کرد: این طرح در راستای اهداف و ماموریت های اجتماعی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستاهای کم برخوردار اجرا و علاوه بر آبرسانی به مردم روستاهای مذکور، خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب و اعضای تیم درمان اضطراری استان، توزیع البسه،شیر خشک برای خانواده های دارای نوزاد، بسته های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند، افتتاح یک باب مسکن مددجویی با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، افتتاح یک باب نانوایی با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1080 نفر از خدمات طرح ملی نذر خدمت جمعیت هلال احمر اردبیل

بهره مندی 1080 نفر از خدمات طرح ملی نذر خدمت جمعیت هلال احمر اردبیل