مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:152024-01-17اقتصادي

رشد 48 درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه مسکن روستایی در دولت سیزدهم با 4 درصد رشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به میانگین 48 درصد در شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی استان دست یافته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه مسکن روستایی در دولت سیزدهم با 4 درصد رشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به میانگین 48 درصد در شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی استان دست یافته است.

مصطفی بیک مداح در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سیستان و بلوچستان 21 هزار واحد در حوزه مسکن روستایی در حال ساخت است که تا پایان سال جاری 11 هزار واحد آن به بهره برداری می رسد .

وی افزود: تاکنون از مجموع 271 هزار واحد مسکونی روستایی در استان ، بیش از 130 هزار واحد بازسازی و مقاوم سازی شده است و هدف بلند مدت ما این است که در سال 1410 هیچ واحد غیرمقاومی در سطح استان وجود نداشته باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در دولت سیزدهم شاخص بهره مندی روستاهای استان از اجرای طرح هادی روستایی با 3 درصد رشد به 21 درصد رسیده است.

بیک مداح گفت: سیستان و بلوچستان 3 هزار و 442 روستای بالای 20 خانوار دارد که در 750 روستا اجرای طرح هادی انجام گرفته است که بیش از 130 روستا از این تعداد در دولت سیزدهم اجرای طرح هادی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 48 درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

رشد 48 درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم