مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:302024-01-14اقتصادي

ضرورت راه اندازی هنرستان های جوار صنعت در شهرهای استان مرکزی


استاندار مرکزی بر ضرورت راه اندازی هنرستان های در جوار صنعت در سطح استان به ویژه شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعت تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی بر ضرورت راه اندازی هنرستان های در جوار صنعت در سطح استان به ویژه شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعت تاکید کرد.

فرزاد مخلص الائمه امروز یکشنبه 24 دیماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی که در ساوه تشکیل شد، اظهار کرد: این کارگروه برای اولین بار در سطح شهرهای استان و برای دومین بار در شهرستان ساوه، پس از شهرستان فراهان، تشکیل شده و مصوبات آن در حوزه صنایع و شهرداری های شهرستان ساوه لازم الاجراست.

وی در ادامه با اشاره به کاهش میزان بارندگی ها در سال آبی جاری گفت: با این وضعیت بارندگی، در سال آینده محدودیت هایی در حوزه تامین برق و آب وجود خواهد داشت که باید تدابیر لازم برای برون رفت از هرگونه چالش و بحران اندیشیده شود.

وی از واحدهای صنعتی و تولیدی خواست تا پیش بینی لازم برای مواجه نشدن با کمبود آب و برق صورت گیرد و افزود: این اقدامات براساس تکالیفی که در حوزه تامین برق و آب تعیین شده، نظیر بازچرخانی پساب برای تامین آب و تجهیز به فناوری های انرژی تجدیدپذیر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی هنرستان های جوار صنعت در شهرهای استان مرکزی

ضرورت راه اندازی هنرستان های جوار صنعت در شهرهای استان مرکزی