مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:052023-12-31سياسي

وجود 40 هزار ساختمان ناپایدار در بافت فرسوده البرز


با توجه به مطالعات و بررسی های صورت گرفته در بیش از سه هزار هکتار بافت فرسوده استان از 63 هزار پلاک شناسایی شده،40 هزار پلاک دارای سازه ناپایدار است که باید توسط شهرداری ها مورد پیگیری و نوسازی قرار گیرد.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: با توجه به مطالعات و بررسی های صورت گرفته در بیش از سه هزار هکتار بافت فرسوده استان از 63 هزار پلاک شناسایی شده،40 هزار پلاک دارای سازه ناپایدار است که باید توسط شهرداری ها مورد پیگیری و نوسازی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که روز یکشنبه 10 دی ماه 1402 با حضور مدیرعامل ستاد بازآفرینی شهری ایران در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: اشراف و تسلط شهرداران به اهداف این ستاد و نوع دیدگاه حاکم بر این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات و بررسی های صورت گرفته در بیش از سه هزار هکتار بافت فرسوده استان از 63 هزار پلاک شناسایی شده،40 هزار پلاک دارای سازه ناپایدار است که باید توسط شهرداری ها مورد پیگیری و نوسازی قرار گیرد.

عبداللهی گفت: باید با جلب مشارکت مردم نسبت به نوسازی بافت های فرسوده با هدف تولید مسکن و پیشگیری از مخاطرات ناشی از بحران ها، جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 40 هزار ساختمان ناپایدار در بافت فرسوده البرز

وجود 40 هزار ساختمان ناپایدار در بافت فرسوده البرز