مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:552024-01-14اجتماعي

دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است


فرماندار شهرستان مهر با تأکید بر اینکه دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است، گفت: تفکیک زباله از مبدأ نیازمند فرهنگ سازی است.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان مهر با تأکید بر اینکه دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است، گفت: تفکیک زباله از مبدأ نیازمند فرهنگ سازی است.

حمزه محمدی امروز، 24 دی‎ ماه با تقدیر از خدمات محیط زیست دراین شهرستان پیرامون دفع بهداشتی زباله تاکید کرد و گفت: دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است، تفکیک زباله از مبدأ نیازمند فرهنگ سازی است و باید در بین همه طبقات جمعیتی نهادینه شود.

وی در جلسه مدیریت پسماند شهرستان مهر، به ارزیابی و بررسی آخرین رویکردهای دفع بهداشتی زباله دراین شهرستان پرداخت و بر لزوم استفاده از دیدگاه های کارشناسانه برای دفع بهداشتی زباله و ایجاد سایت های مناسب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سلامتی همه جامعه و شهروندان در گرو حفظ محیط زیست و پاک بودن محیط است، افزود: روند اصولی جمع آوری و دفن اصولی زباله باید دنبال شود.

حل معضل زباله و اجرای طرح تفکیک آن از مبدأ و دفع بهداشتی در مقصد نیازمند یک عزم جدی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی و نظارتی است.

محمدی با تصریح اینکه جمع آوری و انتقال و دفن غیراصولی زباله ها می تواند به مسئله ای مهم و چالش زا تبدیل شود، گفت: بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است

دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است