مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:202024-01-10سياسي

روایت چهار دهه نفوذ سازمان سیا در ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «عملیات سیا پس از انقلاب» نوشته محمد کفاش زیر نظر یعقوب توکلی توسط انتشارات چاپ و نشر بین الملل منتشر و روانه بازار نشر شده است.

- پرونده هسته ای، بحران سازی و براندازی نرم، به کارگیری رسانه توسط سازمان سیا علیه ایران و نفوذ بر مدار محیط زیست از جمله اقدامات سازمان CIA علیه ایران است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب عملیات سیا پس از انقلاب نوشته محمد کفاش زیر نظر یعقوب توکلی توسط انتشارات چاپ و نشر بین الملل منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب روایتی مستند از چهار دهه نفوذ و تأثیرگذاری سازمان جاسوسی آمریکا CIA در ایران است.

درباره حوادث ایرانِ پیش از انقلاب اسلامی و حوادث بعد از انقلاب، کتاب های زیادی به نگارش درآمده است؛ اما این کتاب ها زمانی جذاب تر می شوند که به فضای بیرونی خواننده نزدیک تر باشند.

کتاب عملیات سیا پس از انقلاب روایت مستندی از عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به سیا (CIA) از قبل از انقلاب تاکنون در ایران است.

این کتاب با تمرکز بر اقدامات و روش های سیا، رخداد های مهمی مانند کودتای 28 مرداد، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، جنگ ایران و عراق، پرونده هسته ای ایران، و اعتراضات اجتماعی اخیر را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت چهار دهه نفوذ سازمان سیا در ایران

روایت چهار دهه نفوذ سازمان سیا در ایران