مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:502024-01-07سياسي

توجه نخبگان به حوزه خانواده، گامی موثر در ارتقای حضور زنان در جامعه است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: انگیزه های لازم برای رشد و ارتقای حضور و مشارکت زنان در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراهم نمی شود مگر با نگاه و توجه جامعه نخبگانی به حوزه خانواده و زن، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: انگیزه های لازم برای رشد و ارتقای حضور و مشارکت زنان در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراهم نمی شود مگر با نگاه و توجه جامعه نخبگانی به حوزه خانواده و زن، که گامی موثر برای این امر مهم است.

زهرا کوهی، یکشنبه، 17 دی ماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قلم خبرنگاران خریدنی و فروختنی نیست چراکه خداوند نیز در قرآن به آن سوگند یاد کرده، گفت: خبرنگاران در این جامعه رسالت مهمی بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان در برنامه های مختلف استان کمرنگ جلوه می کند، ادامه داد: جمعی از زنان فعال و پویا هستند اما در فعالیت خود محصور هستند؛ زنان به عنوان محور اساسی خانواده، می توانند در چرخه جامعه اثر گذار باشند.

کوهی با بیان اینکه برخی زنان برای انتخابات دغدغه دارند ولی شرکت نمی کنند، اذعان کرد: هر کدام از ما به عنوان سکوی اطلاع رسانی یا به عنوان افراد اثر گذار می توانیم مشارکت بانوان در انتخابات و در هر حوزه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه نخبگان به حوزه خانواده، گامی موثر در ارتقای حضور زنان در جامعه است

توجه نخبگان به حوزه خانواده، گامی موثر در ارتقای حضور زنان در جامعه است