مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:552023-12-24پزشكي

سقط جنین، از عوامل کاهش نرخ جمعیت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش آمار سقط جنین را از عوامل تاثیرگذار در کاهش نرخ جمعیت عنوان و اظهار کرد: سقط عمدی تنها کشتن یک انسان نیست، - ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزایش آمار سقط جنین را از عوامل تاثیرگذار در کاهش نرخ جمعیت عنوان و اظهار کرد: سقط عمدی تنها کشتن یک انسان نیست، بلکه نابودی یک نسل است.

دکتر محمدتقی آشوبی، با اشاره به روند نزولی باروری در کشور طی سال های اخیر، اظهار کرد: در صورت ادامه روند معیوب فعلی پیش بینی می شود در سال 1420(در یک دوره بیست ساله)، یک سوم جمعیت کشور سالمند خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در برهه پنجره جمعیتی قرار گرفته است، تصریح کرد: بهره مندی از این فرصت، مستلزم مدیریت صحیح برای استفاده بهینه از امکانات بالقوه جمعیت فعال اقتصادی است و با برنامه ریزی های فرهنگی، تربیتی، اقتصادی، کارآفرینی و اشتغالزایی برای جمعیت فعال و مولد همراه با اتخاذ سیاست های حمایتی و ترغیب فرزندآوری، فرهنگ سازی عمومی و بهداشتی انتظار می رود مسیر برای سازندگی، شکوفایی و بالندگی کشور فراهم شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت وگوی خبری، افزایش آمار سقط جنین را از عوامل تاثیرگذار در کاهش نرخ جمعیت عنوان کرد و افزود: این واقعیت تلخ که از آن به عنوان قتل خاموش یاد می شود، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقط جنین، از عوامل کاهش نرخ جمعیت است

سقط جنین، از عوامل کاهش نرخ جمعیت است