مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:252024-01-07سياسي

شاوردیان: تشویق جوانان به شرکت در انتخابات نقشی محوری در همبستگی ملی دارد


نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس انتخابات را سنگ بنای مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: تشویق جوانان به شرکت در انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور نقشی محوری در همبستگی و انسجام ملی دارد.

- نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس انتخابات را سنگ بنای مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: تشویق جوانان به شرکت در انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور نقشی محوری در همبستگی و انسجام ملی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرا شاوردیان در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: زنان، مردان، مادران، پدران و کودکانی که مظلومانه در این حادثه فجیع به شهادت رسیدند، گواهی بر درماندگی دشمنان انقلاب و کشورمان در ایجاد خلل در پیوند ناگسستنی میان ملت و نظام است.

وی ادامه داد: هدف تروریست ها کاشتن بذر ترس، تفرقه و هرج و مرج در میان ما است اما آنها در محاسبات خود دچار اشتباه شدند چون نتوانسته اند قدرت چیزی را درک کنند که ما را به عنوان یک ملت به هم پیوند زده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: ممکن است صدای بمب ها و انفجارهای تروریست ها عظیم ترین ساختمان ها را به لرزه در بیاورد اما در مقابل عزم ملت ایران و عهدی که مردم با خود و انقلاب بسته اند، حقیر و ناشنیدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاوردیان: تشویق جوانان به شرکت در انتخابات نقشی محوری در همبستگی ملی دارد

شاوردیان: تشویق جوانان به شرکت در انتخابات نقشی محوری در همبستگی ملی دارد