مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:052024-01-20سياسي

پیش بینی حضور 500 هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، جزییات برگزاری اعتکاف دانش آموزی امسال را تشریح کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 200 هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف شرکت داشتند که پیش بینی می شود امسال این عدد به 500 هزار نفر در سراسر کشور برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین پورثانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره اعتکاف دانش آموزی امسال اظهار کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران، برپایی مراسم معنوی اعتکاف به عنوان یک عملیات مشترک تربیتی با همکاری نهادها و سازمان ها در مساجد کشور است.

وی در ادامه تقویت و توسعه معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانش آموزان، آشنا کردن دانش آموزان با مباحث و معارف اسلامی و تقویت ارتباط و همدلی بین آنان را از مهم ترین اهداف این برنامه معنوی دانست و افزود: برای دستیابی به این اهداف و اجرای مناسب این مراسم معنوی، با تأکید بر مشارکت فعال دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها، شیوه نامه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی به استان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورثانی با اشاره به انواع اعتکاف، عنوان کرد: اعتکاف امسال به صورت اردویی یعنی با اخذ مجوز از شورای مدرسه برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 500 هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف

پیش بینی حضور 500 هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف