مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:102023-12-25اجتماعي

ثبت نام 710 مدرسه همدان در سایت فعالیت های جهادی


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعداد 710 مدرسه در سامانه اتناب برای شرکت در طرح شهید عجمیان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان با حضور دبیران کارگروه های تخصصی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات زنده یاد موحدی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بر لزوم بررسی دقیق اهداف شکل گیری قرارگاه جهادی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزش و پرورش رایگان و باکیفیت و نیز افزایش مشارکت اجتماعی، تربیتی اولیاء، معلمان، نهادهای عمومی و دولتی، مردمی و خیریه برای بهسازی آموزشی و پرورشی از اهداف شکل گیری این قرارگاه است.

رسول شیدایی بیان کرد: بر این اساس باید فلسفه وجودی تشکیل این قرارگاه مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا اجرای آن به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

وی هدف اصلی تربیت را رسیدن به نقطه عالی کمال دانست و با بیان اینکه این مهم محقق نمی شود مگر با پرورش استعدادهای معنوی افزود: هر انسانی با هر درجه و مرتبه از استعدادهای معنوی باز هم نیاز به تربیت دارد بنابراین هدف از تربیت، پرورش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 710 مدرسه همدان در سایت فعالیت های جهادی

ثبت نام 710 مدرسه همدان در سایت فعالیت های جهادی