مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:002024-01-08اجتماعي

تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی سرخس در نوبت صبح فردا تعطیل شد


این تصمیم توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و با توجه به ماندگاری آلودگی هوا در شهرستان برای فردا سه شنبه اتخاذ شده است البته امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

- فرماندار سرخس(خراسان رضوی): این تصمیم توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و با توجه به ماندگاری آلودگی هوا در شهرستان برای فردا سه شنبه اتخاذ شده است البته امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

فرماندار سرخس(خراسان رضوی) گفت: تمام مدارس و مراکز آموزش عالی شهرستان در پی هجوم گردو غبارو ریزگردها فردا سه شنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و فعالیت های آموزشی به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

حسن نوری زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و با توجه به ماندگاری آلودگی هوا در شهرستان برای فردا سه شنبه اتخاذ شده است البته امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس(خراسان رضوی) نیز به ایرنا گفت: از ظهر امروز تاکنون میانگین حجم ذرات گردو غبار به بالای 425 میلی گرم در متر مکعب رسیده است که این کیفیت هوا برای همه گروه ها خطرناک محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی سرخس در نوبت صبح فردا تعطیل شد

تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی سرخس در نوبت صبح فردا تعطیل شد