مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:312024-01-10اقتصادي

مشاغل خانگی در کرمانشاه 1200 نفر را مشغول به کار کرد


مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی تاکنون برای یک هزار و 200 نفر در استان کرمانشاه شغل ایجاد شده است.

- مختار احمدی، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طرح پرداخت تسهیلات به صاحبان مجوزهای فعالیت در مشاغل خانگی از سال 1398 آغاز شده است.

وی ادامه داد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون حدود 60 هزار فقره مجوز فعالیت مشاغل خانگی در استان صادر شده که بیش از 60 درصد مجوزها متعلق به بانوان است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه صدور مجوز در بخش مشاغل به صورت ثبت محور و مجوز محور عنوان و خاطرنشان کرد: ثبت محور به صورت آنلاین و مجوز محور طی سه روز صدور می شود.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی در 2 حوزه طرح های مستقل و پشتیبان فعالیت دارند که سقف تسهیلات برای طرح های فردی و مستقل، 150 میلیون تومان و برای طرح های پشتیبان 2 میلیارد تومان هستند.

احمدی تصریح کرد: ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و فرهنگ ارشاد اسلامی چهار دستگاه مجوز دهنده هستند که پس از تأیید مجوزها را به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ارسال کرده و پس از تأیید به بانک های عامل معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی در کرمانشاه 1200 نفر را مشغول به کار کرد

مشاغل خانگی در کرمانشاه 1200 نفر را مشغول به کار کرد