مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10پزشكي

رونمایی از 20 محصول سلامت در دومین نمایشگاه سلامت بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی، رییس سازمان غذا و دارو در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا دارو و تجهیزات پزشکی اظهار داشت: - رییس سازمان غذا و دارو گفت: نمایشگاه دانش بنیان های سلامت با حضور 166 شرکت از 24 لغایت 27 دی ماه 1402 در محل مصلی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی، رییس سازمان غذا و دارو در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا دارو و تجهیزات پزشکی اظهار داشت: سال گذشته نمایشگاه سلامت بنیان با هدف به اشتراک گذاشتن داشته ها در حوزه سلامت و دارو با حضور مخاطبان و ذی نفعان برگزار شد و معتقدم در این نمایشگاه توانستیم از شرکت های دانش بنیان دعوت کنیم و آخرین دستاورد های آن ها را به عرصه ظهور بگذاریم.

وی ادامه داد: یک دسته از مخاطبان این نمایشگاه مسوولان هستند که این نمایشگاه فضایی را برای حضور آن ها و بررسی این دستاورد ها فراهم می کند.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته 90 شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند گفت: در مقایسه با نخستین رویداد، مشارکت شرکت های دانش بنیان در دومین رویداد سلامت محور بیش از 60 درصد افزایش داشته است؛ این استقبال نشان می دهد که هم تعداد شرکت های فعال در حوزه سلامت افزایش پیدا کرده و هم اینکه تمایل شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 20 محصول سلامت در دومین نمایشگاه سلامت بنیان

رونمایی از 20 محصول سلامت در دومین نمایشگاه سلامت بنیان