مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:252024-01-18اقتصادي

وزیر نیرو: 4 میلیارد مترمکعب پساب با اجرای همه طرح های فاضلاب محقق می شود


اگر در کشور همه طرح های فاضلاب اجرایی شوند بیش از 4 میلیارد مترمکعب پساب بهداشتی خواهیم داشت، در حالی که امروز بیش از یک میلیارد مترمکعب آن تولید می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو ظهر امروز در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد رودهن و تصفیه خانه آب اضطراری پردیس اظهار کرد: موضوع فاضلاب به ویژه در مناطقی که با کمبود آب روبه روست،که به دلایلی از جمله محیط زیست و بازچرخانی منابع ارزشمند آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ضرورت پیشبرد و به سرانجام رساندن طرح های فاضلاب در همه نقاط کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: اهمیت اجرای این امر در نقاطی که با تراکم جمعیتی بیشتر و با منابع آبی محدود روبه رو هستند، دوچندان است.

وزیر نیرو با بیان اینکه طی دو دهه اخیر در حوزه اجرای طرح های فاضلاب کشور با تحولات بسیار خوبی همراه شده ایم، عنوان کرد: اصول شهرسازی ایجاب می کند پیش از احداث یک شهر، طرح های زیرساختی فاضلاب نیز که از مهم ترین این طرح هاست به خوبی دیده شود.

محرابیان گفت: به منظور به حداقل رساندن مشکلات در روند زندگی شهروندان و جلوگیری از هرگونه ترافیک در مسیرها، مهندسان باید روش ها و طراحی های مناسبی را در دستور کار خود قرار دهند تا کم ترین تداخل با زندگی روزمره مردم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: 4 میلیارد مترمکعب پساب با اجرای همه طرح های فاضلاب محقق می شود

وزیر نیرو: 4 میلیارد مترمکعب پساب با اجرای همه طرح های فاضلاب محقق می شود