مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:552024-01-17پزشكي

دستیاران تخصصی «دانشجو» نیستند


بنا بر ابلاغیه معاون آموزشی وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی می بایست از به کار بردن عنوان «دانشجو» برای دوره دستیاری تخصصی خودداری کنند.

- بنا بر ابلاغیه معاون آموزشی وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی می بایست از به کار بردن عنوان دانشجو برای دوره دستیاری تخصصی خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد: با توجه به ابهام در مفاهیم دانشجو و دستیار، بدوینوسیله اعلام می دارد براساس مفاده ماده های یک، سه و 24 مصوبات چهل وهفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، دستیار به افرادی اطلاق می شود که با داشتن مدرک دکتری عمومی و پذیرش در امتحان ورودی دستیاری جهت آموزش نظری و کسب مهارتهای عملی، در یکی از رشته های تخصصی پزشکی طی مدت زمان مشخصی که برای آن دوره از طریق شورای آموزش پزشکی و تخصصصی تصویب شده است به امر تحصیل، آموزش، پژوهش و انجام فعالیت های کادرورزی اشتغال می ورزند.

ضمن اینکه هدف دوره دستیاری، تربیت پزشک متخصص و متعهد در رشته های مورد نیاز کشور جهت کسب مهارت های نظری، عملی، آموزش پزشکی، تعمیمی و گسترش بهداشت در جامعه، امور درمانی و انجام فعالیت های پژوهشی در راستای پیشبرد دانش پزشکی است و دستیاران موظف هستند طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیاران تخصصی «دانشجو» نیستند

دستیاران تخصصی «دانشجو» نیستند