مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:552024-01-16حوادث

کشف بیش از 86 هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق در رشت


فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از 86 هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش 250 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از 86 هزار قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش 250 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز، 26 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قاچاق فرصت های سرمایه گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش های شبانه روزی پلیس است.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات از دپو لوازم یدکی قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و به همراه بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 86 هزار و 288 قطعه انواع لوازم یدکی خارجی قاچاق خودرو در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 250 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 86 هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق در رشت

کشف بیش از 86 هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق در رشت