مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:352023-12-24اقتصادي

ارزش محصولات صادراتی چهارمحال و بختیاری باید به 500 میلیون دلار برسد


معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 110 میلیون دلار صادرات سالانه برای این استان رقم کمی است و باید 500 میلیون دلار را به عنوان هدف صادراتی و مبنای برنامه ریزی ها و عملکردها قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 90 درصدی صادرات استان، گفت: باید مسؤولان مربوط برای حفظ این وضعیت و رسیدن به اهداف صادراتی جدید برنامه ریزی کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صادرات 50 درصد تولیدات این استان از استان های دیگر انجام می شود از این رو باید صادرات محصولات صنعتی، خدماتی و تولیدی از گمرک استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: 110 میلیون دلار صادرات سالانه برای چهارمحال و بختیاری رقم کمی است و باید 500 میلیون دلار را به عنوان هدف صادراتی و مبنای برنامه ریزی ها و عملکردهای استان قرار دهیم.

منزوی خاطرنشان کرد: باید کارت بازرگانی شرکت های بازرگانی توسط اتاق بازرگانی در سریع ترین زمان صادر شود تا ارزش صادراتی و منافع چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کند.

پایان پیام/68043


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش محصولات صادراتی چهارمحال و بختیاری باید به 500 میلیون دلار برسد

ارزش محصولات صادراتی چهارمحال و بختیاری باید به 500 میلیون دلار برسد